آموزش بافت ایرلندی

شما هم می‌توانید از بافت ایرلندی لذت ببرید!
مشاهده الگوهای آموزشی بافت ایرلندی

آموزش انواع بافت ها و گلهای زیبا با قلاب.

آموزش انواع لباس های زیبا، شیک و مجلسی از طریق بافت ایرلندی

008

هر ترم به مدت 10 جلسه و 2 الی 3 ساعت خواهد بود.

و قیمت کلاسها برای هر دوره کلاس خصوصی 400 و نیمه خصوصی 300 هزار تومان می باشد.

همچنین کلاس های غیر حضوری برای عزیزان ساکن در سایر شهرستان ها و افراد کارمند نیز در تلگرام برگزار می گردد و جزوات و نقشه های آموزشی برای آنان ارسال میگردد.

لطفا جهت هماهنگی با تلگرام تماس بگیرید.

18 نظر برای “آموزش بافت ایرلندی

  1. سلام من میخوام قلاب بافی ایرلندی حضوری شرکت کنم الان تلگرامم فیلتر شده آدرسی هم که داده بودید سرای محله دردشت تعطیل بود

    1. سلام. لینک واتساپ بالای صفحه رو بزنید. تا بتونید با مربیمون تماس بگیرید. برای ثبت نام در کلاس های ترم جدید راهنماییتون می کنن.

    1. دوست عزیز سلام.
      در بین هنرجویان هنر روز افرا خوش ذوق زیادی پیدا می شوند.
      لطفا برای همکاری با بافنده ها و یا هنرجویان هنر روز شرایطتون رو کاملتر بفرمایید. تا بتوانیم بهترین فرد را به شما معرفی کنیم. از لحاظ حرفه، سبک و نوع بافت، هزینه ها و دستمزد کار.

    1. سلام. افرادی که در شهرستان سکونت دارند و یا شاغلین و افرادی که به هر دلیلی نمی توانند در کلاس های حضوری شرکت کنند، می توانند از کلاس های غیر حضوری و آموزش از راه دور ما بهره مند شوند. لطفا برای کسب اطلاعات بیشتر به قسمت آموزش از راه دور هنر روز مراجعه نمایید. با تشکر از تماس شما دوست عزیز و هنردوست

        1. سلام آموزش ایرلندی در حال حاضر در سرای محله دردشت برگزار می شود. برای اطلاع از تاریخ شروع کلاس ها با واتساپ هنر روز تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *